اوووووووووف!

 امروز داشتم برای خودم خیاطی می کردم، داشتم دور یه روکش را لب دوزی می کردم که یهو غافل شدم انگشت اشاره چپم رفت زیر سوزن چرح!
بااجازه تون فریادی زدم و هاج و واج به انگشتم نگاه کردم ببینم چی شده. مشخص نبود. کمی درد می کرد و چند قطره خون ازش بیرون زده بود.گفتم شاید ضربه پایه سوزن چرخ باعث این شده. به سوزن چرخ نگاه کردم دیدم شکسته اینور و اونورو نگاه کردم دیدم سر سوزن پیدا نیست. گفتم حتماً توی انگشتم باشه. خوب که نگاه کردم ته شکسته سوزن را روی ناخنم دیدم.  خانمم سراسیمه پرسید اورژانس بگیرم؟ گفتم نه دنبال یه دم باریک توی جعبه ابزار گشتم. خوشبختانه ابزارم کامله انواع و اقسام دم باریک را قبلاً خریده بودم. یه دم باریک که برای کارهای ظریف  بود را برداشتم. به خانمم گفتم بیا کمک کن بکشمش بیرون. ولی خانممم جرات نمی کرد به انگشتم نگاه کنه چه برسه که بخواد کمک کنه!
بنابر این خودم به تکاپو افتادم. ته قطعه سوزن شکسته از روی سطح ناخنم مشخص بود و سیاهی سر اون از آنطرف انگشت از زیر پوست پیدا بود. تلاش من برای گرفتن ته سوزن ناکام ماند بنابر این با فشار سر سوزن را از دل انگشتم بیرون اوردم و سوزن را از آنطرف انگشتم کشیدم بیرون!حدود نیم سانتیمتر سر سوزن توی انگشتم رفته بود. عموماً اینجور مواقع فشارم می افته. خوابیدم. خانمم مطابق معمول شروع کرد به موعظه! حالا مگه چند می گیرن یه لبه پارچه را تو بزنن، اصلاً ارزش داره؟ با التماس ازش خواهش کردم تو این وضعیت من را موعظه نکنه.
حدود 3-4 سالی هست که چرخ خیاطی داریم. قبل از اون هم با چرخ کارهای جزیی می کردم این اولین بار در عمرم بود که چنین اتفاقی می افتاد. من عموماً دوست دارم کارهای خانه را خودم انجام دهم. مگر اینکه خیلی تخصصی باشه. برای من و اکثر مردها این کارها هیجان انگیزه. مثلاً وقتی چرخ گوشت خراب می شه به جای اینکه کل چرخ گوشت را ببرم تعمیر لوازم خانگی، دوست دارم چرخ گوشت را باز کنم و بفهمم کدوم قطعه خراب شده، و اون قطعه را از مغازه تهیه کنم و خودم انرا دوباره راه بیندازم. مردها دوست دارند مستقل باشند برعکس زنها که عموماً دوست دارند از دیگران کمک بگیرند.
متاسفانه بعضی از خانمها بدون شناخت این موضوع سعی می کنند همسر خود را به راه راست هدایت کنند و به او بقبولانند که باید برای حل هر مشکلی
 از دیگران کمک خواست. خوبی این موضوع اینه که دیگر سوزن در انگشت آدم نمی شکند، و اگر قرار باشد سوزنی شکسته شود در انگشت آن خیاط بدبخت می شکند! ولی بدی کار این است که اینگونه وابسته بودن علاوه بر هزینه های زیادی که به خانواده تحمیل می کند، در جاهایی که کمکی را نمی توان پیدا کرد، آدم هیچ مهارت یا  خلاقیتی ندارد. 

مثلاً وقتی خانمی ماشینش روز جمعه توی خیابون خراب میشه، واقعاً درمانده و مستأصل میشه. ولی مردها ممکنه با ور رفتن با اون درستش کنند.
خلاصه قبل و بعد از خواستگاری نکات ایمنی را رعایت کنید!

نظرات 6 + ارسال نظر
عب جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://301040.blogsky.com

فکر نمی کردم کسی در مورد خواستگاری یک وبلاگ درست کنه! برام جالبه. سعی می کنم وقت کنم که بخونم. فعلا
http://301040.blogsky.com

الهام جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

باکس 98 دات کام جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.boxe98.com

با سلام خدمت مدیریت محترم
من مدیر لینک باکس 98 هستم
همانطور که میدانید یکی از عواملی که باعث میشود وبلاگ یا
سایت شما فیلتر شود استفاده از لینک باکس هایی است که
محتویات آنها خلاف موازین جمهوری اسلامی است

مزیتی که این لینک باکس خواهد داشت این است
که لینکهای غیر اخلاقی به هیج عنوان درآن ثبت نمیشوند
و در صورتی که لینک این سایتها ارسال شود
این سایتها در لیست سیاه قرار میگیرند
این لینک باکس یک لینک باکس هوشمند است
در صورتی که لینک شما 50 کلیک داشته باشد
یک رده بالاتر میرود و رده های بعدی هم
100 کلیک و 200 کلیک هستند
این لینک باکس یک لینک باکس تازه تاسیس است
بزودی آمار بی نظیر این باکس را خواهید دید
برای استفاده از لینک باکس کافیست وارد لینک باکس شوید
و به قسمت دریافت کد لینک باکس بروید و کد مربوطه را کپی کنید
و در قسمت مدیریت وبلاگ خود به ویرایش قالب بروید
و کدی را که کپی کرده اید در آنجا قرار دهید

این لینک باکس بزودی آماری فوق العاده خواهد داشت
البته با کمک شما دوستان و قرار دادن آن در وبلاگ خودتون

منتظر جواب شما دوست عزیز هستم
به شما دوست عزیز قول میدهم بازدید شما بزودی چند برابر خواهد شد
www.boxe98.com = آدرس لینک باکس


وبلاگ فروهر جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.farvahar.royablog.ir

سلام
خسته نباشید
خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم امیدارم شما هم راغب باشین که با هم تبادل لینک کنیم
در هر صورت اگه خوشتون اومد تبادل لینک کنیم لینک منو با عنوان و آدرس زیر بزار بعد بگو منم کمتر از 1 روز لینکتو میزارم البته باید بیای داخل وبلاگ در قسمت نظرات بگی

لینک من = وبلاگ تفریحی سرگرمی فروهر
http://www.farvahar.royablog.ir

منتظرم
بای

هاD شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://gereh-koor.blogfa.com

کاملا با شما موافقم . مرد لازمه که بعضی از کارها رو تو خونه خودش انجام بده . برای حفظ موقعیتش ضروریه .
بدون حرف پیش خواستم بگم که موافقید همدیگه رو لینک کنیم ؟ اگر هستین پست " گردگیری " من رو بخونید و اگر موافق بودین به من خبر بدین تا همدیگه رو لینک کنیم . منتظر جوابتون هستم آقا مهرداد .

دختر نارنج و ترنج شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

سلام مهرداد عزیز
جالب بود، بعضی چیزها هست که آدم می دونه اما بهش دقت نمی کنه. اینم یکی از اون موارد بود. ممنونم از لطفت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد