شوهریابی مدرن!

بر طبق تحقیقی که در دانشگاه لیدز انجام شده است اگر لباس خانم ها طوری باشد که 40 درصد از بدنشان بدون پوشش باشد احتمال جذب مرد ها 2 برابر بیشتر از زمانی خواهد بود که بدنشان پوشیده باشد. این گروه لباس هایی با پوششهای مختلف بر تن خانمها در کلوب های شبانه کردند و رفتار مردان را در برابر نوع پوشش ها مورد بررسی قراردادند. در این تحقیق هر دست 10 درصد و هر پا 15 درصد و بقیه بدن 50 درصد در نظر گرفته شده است. نکته جالب توجه اینجاست که اگر قسمت های بیرون مانده از لباس بیش از 40 درصد باشد احتمال جذب مردها کاهش می یابد که این میتواند به این دلیل باشد که برهنگی بیش از 40 درصد نوعی احساس بی اعتمادی را در مردان القاء می کند. در واقع برهنگی 40 درصدی نوعی حس فریفتن و ایجاد شیفتگی در مرد ایجاد می کند در حالی که بیش از 40 در صد حس " دم دست بودن برای عام" و " خیانت در آینده" را در مرد تداعی می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

چه جالب!!! خب البته این به درد ما که نمی خوره.. چون ما ۴۰ درصد بیشتریم!!!!!
راستش مهرداد جان سعی ام اینه که کلا از عرب های دور و برمون دور باشم. با عرب های سودان و اون طرف دوست تر هستم.... این آقایون که گفتم بچه های خوبی هستن اما من در حد سوال و جواب درسی می شناسم. با یک دخترو پسر سودانی رفاقتم قوی تره....
باز هم ممنونم از راهنماییت.. یادم می مونه عزیز.

PEYMAN جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://WWW.ITP.CO.IR

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارین
می تونم خواهش کنم لینک منو در وبلاک خوبتون بزارین
خواهش می کنم بزارین ممنو ن می شم با شما دوست باشم
شماره من 09126630049
مارتونو می دین ؟

HTTP://WWW.ITP.CO.IR
نیازمندیها

واقعا جالب بود
زنگ بزن منتظرم

پیمان ذال جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ http://WWW.ITP.CO.IR

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارین
می تونم خواهش کنم لینک منو در وبلاک خوبتون بزارین
خواهش می کنم بزارین ممنو ن می شم با شما دوست باشم
شماره من 09126630049
مارتونو می دین ؟

HTTP://WWW.ITP.CO.IR
نیازمندیها

واقعا جالب بود
زنگ بزن منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد