حکایت دوران ما

 حکایت ما حکایت ماشینیه که دو تا دزد سر رانندگیش دارند با هم دعوا می کنند و آنقدر درگیر دعوا هستند که حواسشون نیست فرمان را ول کرده اند و ماشین داره می ره ته دره! 
این قصه را بخونید:
 

 

خراسان: جوان معتادی که مدت ها در کمپ ترک اعتیاد بود با انگیزه نامعلومی ۳ نفر از اعضای خانواده اش را مجروح کرد و پدربزرگش را با ضربات چاقو به قتل رساند.
سه شنبه قبل خانواده جوان ۲۳ ساله ای که در یکی از کمپ های ترک اعتیاد در حال ترک مواد مخدر بود به کمپ یاد شده مراجعه کردند و با گرفتن مرخصی، او را برای نظافت و دیدار به منزل بردند اما بعد از ظهر روز چهارشنبه، در حالی که هنوز چند ساعت بیشتر از ورود این جوان به منزل پدرش نمی گذشت ناگهان او با برداشتن چاقویی بزرگ به سمت اعضای خانواده اش حمله کرد و با آن ها درگیر شد.
 در این درگیری برادر و مادر جوان معتاد مجروح شدند و با اوج گرفتن نزاع پدربزرگ و مادربزرگ این جوان نیز که در طبقه اول منزل سکونت داشتند به منظور جلوگیری از نزاع به طرف او رفتند ولی این جوان از شدت خشم با آن ها نیز درگیر شد و با چاقو ضرباتی به مادربزرگش وارد کرد. او سپس به دنبال پدربزرگش که از ترس به داخل خیابان لعل در محدوده میدان بار سپاد فرار کرده بود دوید و ضرباتی به او نیز وارد کرد پیرمرد براثر خونریزی شدید نقش زمین شد و مادربزرگ او نیز در حالی که به شدت مجروح شده بود داخل منزل از درد به خود می پیچید.
این گزارش حاکی است: اعضای خانواده این جوان با مشاهده حالات و رفتارهای خطرناک او، بلافاصله با دوستانش که به عنوان راهنمای وی در کمپ ترک اعتیاد بودند تماس گرفتند و از آن ها خواستند تا او را دوباره به کمپ برگردانند. دوستان این جوان نیز سوار بر یک دستگاه پراید به محل درگیری آمدند و او را سوار خودرو کردند و به کمپ بازگرداندند. از سوی دیگر شهروندان نیز با مشاهده پیکر غرق به خون پیرمرد که حدود ۸۵ سال سن داشت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و دقایقی بعد مأموران انتظامی و امدادی برای کمک به مجروحان به محل حادثه آمدند و پیرزن(مادربزرگ) را به مرکز درمانی منتقل کردند. هم چنین مأموران انتظامی که متوجه مرگ پیرمرد شده بودند با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی علی اکبرصفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. عقربه های ساعت حدود ۱۴:۳۰ را نشان می داد که مقام قضایی به همراه پزشک قانونی، مأموران تشخیص هویت و کارآگا هان شعبه جنایی آگاهی خراسان رضوی در محل درگیری منجر به قتل حضور یافت و با حضور مقام قضایی، تحقیقات درباره چگونگی وقوع این حادثه تأسف بار آغاز و جسد پیرمرد که با وارد آمدن ۲ ضربه چاقو و بر اثر خونریزی شدید جان باخته بود برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد.
خانواده جوان متهم به قتل با بیان این که او حالت روحی و روانی مناسبی نداشت به مقام قضایی گفتند: او از چند وقت قبل در کمپ ترک اعتیاد بود و ما شب حادثه با مراجعه به کمپ برایش مرخصی گرفتیم تا برای نظافت و دیدار به منزل بیاید اما او در یک لحظه با چاقو به سمت ما حمله کرد و ما هم با راهنمای ترک اعتیاد او تماس گرفتیم.
این گزارش حاکی است: مأموران انتظامی به دستور قاضی ویژه قتل عمد تلاش خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند. در بررسی های انجام شده مشخص شد افرادی که متهم را با خودرو سواری پراید از محل جنایت برده اند از دوستان وی در کمپ ترک اعتیاد بوده اند بنابراین مأموران انتظامی با عزیمت به کمپ، او را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.گرچه هنوز علت و انگیزه جوان معتاد از ارتکاب جنایت مشخص نشده و تحقیقات مقام قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده هم چنان ادامه دارد اما متهم به قتل که بنا به گفته اعضای خانواده اش حالت روحی مناسبی نداشته برای انجام معاینات پزشکی درباره سلامت روانی، به پزشکی قانونی معرفی شد. بنابراین گزارش، مادربزرگ این جوان نیز در یکی از بیمارستان های مشهد بستری است و تحت مداوا قرار دارد.
نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://toranjbanoo.com

چی باید بگم مهرداد جان؟
هر دم از این باغ بری می رسد...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد