لاله و لادن هزاره سوم

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه و روح‌الله حسینیان، نماینده تهران در مجلس دو تعبیر عجیب را درباره محمود احمدی‌نژاد به کار بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه برخی می‌گویند که اگر احمدی‌نژاد و مشایی را از هم جدا کنیم درست می‌شود، گفت: احمدی‌نژاد و مشایی مانند لاله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده هستند که وقتی آنها را عمل جراحی کردند هر دو از بین رفتند.

وی که شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت و جهاد علمی سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد: در آن 11 روزی که احمدی‌نژاد قهر کرده بود 200 نفر از شخصیت‌های نظام به صورت تلفنی و حضوری با او صحبت کردند، ولی فایده‌ای نداشت و به تعبیر بنده احمدی‌نژاد رغبتا بر سر کارش نیامده است و از روی اکراه و ناچاری و اجبار آمد.

ذوالنور اضافه کرد: اگر رای عدم‌کفایت سیاسی احمدی‌نژاد در این مجلس مطرح می‌شد، بالاترین رای عدم‌اعتماد تاریخ را می‌گرفت.
روح‌الله حسینیان نیز در نخستین همایش ملی شهدای بصیرت و یادواره شهید عبدالحمید دیالمه به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: امروز هم اگر مخیر به انتخاب بین موسوی و احمدی‌نژاد شویم واضح است که دوباره احمدی‌نژاد را انتخاب می‌کنیم زیرا فرق می‌کند بین بچه تخسی که گاهی در برابر پدر عصیان می‌کند و بچه‌ای که پدر خود را صرفا شوهرننه می‌پندارد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام مهرداد عزیز
خوبی؟
جداً "هردم از این باغ بری می رسد!!" هر کدومشون از اون یکی قشنگ تر حرف می زنن خدایی.. شوهر ننه!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد