وقتی خدمتکار خوب کار می کند!

وطن امروز:

یک زن تنها که پس از 40 ساعت بیهوشی زنده مانده است پرده از اقدام شیطانی خدمتکار برداشت. از ساعت 16:40 دقیقه عصر 19 فروردین‌ماه سال‌جاری وقتی مردی جوان در بازگشت به خانه‌اش با پیکر بیهوش همسرش روبه‌رو شده و وی را به بیمارستان رسانده بود سرقت‌های سریالی یک مرد خدمتکار تحت تجسس پلیس آگاهی قرار گرفت.

وقتی زن جوان به هوش آمد ادعا کرد «سعدالله» که مدتی می‌شود با معرفی شرکت خدماتی در خانه‌شان کار می‌کند روز حادثه به وی شیر داده که موجب خواب‌آلودگی‌اش شده و زمانی که از خدمتکار کمک خواسته، آن مرد با آمپول به سمتش رفته و داروی بیهوشی به وی تزریق کرده است. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد سعدالله به سرقت جواهرات و پول‌های 40‌میلیونی دست زده و وقتی تیم تحقیق به شرکت خدماتی رفت، دید وی هیچ مدرک شناسایی‌ای به آنجا نداده است.

همزمان شکایت‌های مشابهی پیش‌روی کارآگاهان قرار گرفت، سعد‌الله هربار به شرکتی می‌رفت و بعد از هر سرقت فراری می‌شد تا اینکه روز 26 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در خانه‌ای واقع در سردار جنگل شناسایی شد و به دام افتاد.
این خدمتکار تبهکار پذیرفت که مدتی با همسرش به این سرقت‌ها دست می‌زده که با جدایی از وی و ترک خانواده‌اش نه‌تنها اطلاعاتی از سرنوشت آنها ندارد بلکه به تنهایی سرقت‌هایش را ادامه داده است.
جنایات سیاه

همه تصور می‌کردند سعدالله تنها با سوء‌استفاده از شرایط و اعتماد زنان به وی آنان را بیهوش و سرقت می‌کرده تا اینکه پس از انتشار جزئیات دزدی‌های وی با مراجعه 4 زن دیگر به پلیس آگاهی، تیم تحقیق خود را در برابر اقدام سیاه خدمتکار جوان دید.

زن 45 ساله‌ای که به تنهایی زندگی می‌کرد در این افشاگری گفت: «از طریق شرکت خدماتی، سعدالله به خانه ما راه پیدا کرد و وقتی دیدم خوب کار می‌کند از آن به بعد بدون اطلاع به شرکت با وی تماس می‌گرفتم و می‌خواستم برای نظافت به‌خانه‌ام بیاید».

وی افزود: «یک روز که عدس‌پلو داشتم سعدالله سفره ناهار را پهن کرد، وقتی غذا خوردم حتی نفهمیدم چه شد و بی‌حال روی زمین افتادم. وقتی به هوش آمدم دیدم پوشش نامناسبی دارم و قادر به انجام کاری نیستم، به سختی با یکی از آشنایانم تماس گرفتم و او مرا به بیمارستان رساند. در آنجا بود که فهمیدم 40 ساعت بیهوش و تنها بوده‌ام و به من تعرض شده است».

سعدالله که در برابر این اتهام سیاه قرار گرفته بود ابتدا خواست منکر شود اما وقتی خود را در برابر زن تنها و نظریه پزشکی قانونی دید پذیرفت شیطان وسوسه‌اش کرده است.

با توجه به اینکه بیشتر طعمه‌های خدمت‌کار شیطان‌صفت زن بوده‌اند و احتمال اینکه برخی از ترس آبرویشان به طرح شکایت نپرداخته‌اند، پلیس از کسانی که در توطئه سیاه سعدالله گرفتار شده‌اند خواست با اطمینان از محرمانه بودن مشخصاتشان به پایگاه 4 پلیس آگاهی مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد