وقتی روسیه زیر متحد دیروز را خالی می کند!

روسیه آب پاکی را بر دستان قذافی ریخت

'میخاییل مارگلوف' نماینده 'دمیتری مدودیف' رییس جمهوری روسیه در امور آفریقا و رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون (مجلس علیای پارلمان روسیه) اعلام کرد: روسیه هیچگاه به معمر قذافی و افراد مسؤول قتل مردم بیگناه لیبی پناهندگی نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، 'مارگلوف' روز دوشنبه در گفت وگو با رادیوی روسی زبان 'اکومسکو' اظهار داشت: قذافی زمانی که دستور بمباران هوایی تظاهرات مسالمت آمیز را صادر کرد، در ردیف افراد غیرقابل دوستی برای روسیه قرار گرفت.

وی افزود: روسیه برای پذیرش قذافی آماده نبوده و برای دادن پناهندگی به وی در آینده هم آمادگی ندارد.
مارگلوف گفت: قذافی، سیف الاسلام و هر فرد دیگری (از رژیم لیبی) که دستش آلوده به خون مردم بیگناه باشد را نمی پذیریم.

مقام پارلمانی روس، احتمال متواری شدن قذافی از طریق بیابان و مسیر دریایی و ایجاد وحشت و رعب در بخش های صحرایی لیبی را بعید ندانست.

نماینده رییس جمهوری روسیه در امور آفریقا اظهار داشت: قذافی هنوز از امکانات در دست خود بطور کامل استفاده نکرده است که از آن جمله موشک های بالستیکی 'اسکاد' می باشد و من امیدوارم که وی به اقدامات تبهکارانه دست نزند.

مارگلوف در قسمت دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: جامعه جهانی می خواهد لیبی یک کشور دمکراتیک و دارای ساختاری قابل پیش بینی باشد و برای این منظور نیروهای مخالفان رژیم قذافی باید در بنای ساختار حکومت جدید متحد باشند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام مهرداد عزیز
خوبی؟
خودمونیم در عین حال بهش یه خرده هم راه و چاه نشون داده ها! که از موشکات هم می تونی استفاده کنی اگه یه روزی خیلی درمونده شدی...
امیدوارم رفتن قذافی برای مردم لیبی آینده ی خوبی داشته باشه و این خوشی هاشون مثل ما به ده سال نکشیده وارونه نشه...

سلام
ممنون ترنج جان.
ما که خوشیهامون 10 سال که چه عرض کنم به 2 سال هم نکشید. سال 57 انقلاب کردیم، سال 59 جنگ شروع شد که مهمترین دلیل شروع جنگ، قطع رابطه ایران با امریکا بود که صدام حرامزاده را به طمع انداخت. در حقیقت جنگ یکی از عواقب انقلاب بود.
در مورد لیبی، با اینکه کشور بزرگی نیست ولی اپوزوسیون آن خیلی متحد و با سازماندهی خوب عمل کردند. اکثر رهبران شورای ملی انتقالی لیبی، افراد تحصیل کرده در اقتصاد و حقوق و ... هستند. و قطعاً وضعشون بدتر از دوره ی قذافی نمیشه!

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

انشالله که اینطور باشه. یعنی واقعا امیدوارم دوره ی انقلاب های بی فکر گذشته باشه.
راستی من اون ایمیل رو برای تو فرستادم؟ درباره ی لیبی و وضعیتش؟...

آره برای من هم فرستادی.
اول فکر کردم این ای میل کار ایادی قذافی درایران است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد